معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: عذرخواهی حربه دروازه بان پرسپولیس شده است و کار زشت خود را انجام می‌دهد و بعد معذرت خواهی می‌کند.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض به بررسی نکردن پرونده‌های شکایت این باشگاه از سوی مراجع قضایی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بله متاسفانه سرعت بررسی پرونده‌های باشگاه به دلایل مختلف و در بعضی مواقع به علت مصلحت اندیشی و مسائل دیگر پایین است.

او درباره اینکه گفته می‌شود بیرانوند عذرخواهی کرده است و قرار نیست حکمی علیه اش صادر شود، گفت: این فرهنگ و روحیه خوبی است که یک بازیکن به اشتباه خود پی ببرد و عذرخواهی کند، اما این دروازه بان پیشه و حرفه اش شده و چندین بار حرکات ناشایست از خود نشان داده است و با معذرت خواهی قصد دارد جو متشنج را تعدیل کند و با گفتن هواداران پرشور تبریزی می‌خواهد مسئله را حل کند که استمرار این رویه نه تنها موجب پشیمانی نامبرده می‌شود، بلکه باعث تسری این کج اخلاقی‌ها به سایرین نیز می‌شود.  عذرخواهی حربه دروازه بان پرسپولیس شده است و کار زشت خود را انجام می‌دهد و بعد معذرت خواهی می‌کند.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد به مالک تراکتور برای حضور در باشگاه استقلال


بخشیدن بیرانوند شائبه رنگی بودن فدراسیون فوتبال را پررنگ می کند

کاراندیش بیان کرد: اگر بیرانوند را به خاطر یک عذرخواهی می‌بخشند ما هم پیشاپیش به خاطر رفتار برخی از تماشاگران در بازی با پرسپولیس و بازی‌های بعدی معذرت خواهی می‌کنیم. به هر حال بخشیدن بیرانوند به خاطر عذرخواهی اش مصداق این است که بگوییم "پسرم به حرکات خود فکر کن و دیگر این کار‌ها را تکرار نکن" این موضوع شائبه رنگی بودن فدراسیون فوتبال را پررنگ می‌کند.

کاراندیش درباره پرونده‌های باز باشگاه تراکتور در کمیته‌های انضباطی و اخلاق و تعیین وضعیت بازیکنان گفت: به هر حال ما چند پرونده باز در کمیته‌های انضباطی و اخلاق داریم. به طور مثال پرونده محسن فروزان آماده است و تحقیقاتش انجام شده و کارشناسان خبره هم نظراتشان را درباره این پرونده ارائه کردند، اما مسئولان در صدور رای تعلل می‌کنند. علاوه بر این در مورد پرونده شکایت باشگاه شهرخودرو به بیراهه می‌روند و پرونده شکایت از باشگاه سپیدرود رشت و بیرانوند و پرسپولیس هم به همین منوال است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور بیان کرد: ما با سازمان لیگ و ارکان فدراسیون مکاتباتی انجام دادیم و مسئولان قول مساعد دادند که در اسرع وقت پرونده‌های شکایت ما را رسیدگی می‌کنند. به هر حال ما از بیرانوند شکایت کردیم و منتظر صدور رای کمیته انضباطی هستیم.


بیشتر بخوانید: صادقیان: بخت با ما یار باشد یکی از گزینه های قهرمانی هستیم


معاون حقوقی باشگاه تراکتور تصریح کرد: زمانی که اندکی از هواداران مشاهده کنند پرونده‌های فروزان، باشگاه شهرخودرو، بیرانوند بررسی نمی‌شود ممکن است تصمیم بگیرند که خودشان اقدام کنند و در ورزشگاه با اعتراض کردن مراتب نارضایتی شان را نشان داده و تخلیه شوند. به هر حال اطاله دادرسی در مورد پرونده‌های باشگاه تراکتور رخ می‌دهد که به تشدید این رفتار بیش از پیش دامن می‌زند.

باشگاه های استوکس و اروین از نقل و انتقالات محروم می شوند 

کاراندیش درباره وضعیت پرونده‌های شکایت استوکس و اروین بیان کرد: در زمینه پرونده این ۲ بازیکن خارجی اقدام کردیم و با فیفا مکاتباتی داشتیم و به باشگاه‌های طرف قرارداد این ۲ بازیکن هشدار‌های لازم را دادیم که محرومیت در انتظارشان است. به هر حال این ۲ بازیکن تحریک شدند و اگر این موضوع ثابت شود باشگاه هایشان از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند.

او درباره وضعیت پرونده خالد شفیعی بیان کرد: این پرونده با مصالحه حل و فصل می‌شود و مشکلی در این باره وجود ندارد. شفیعی مطالباتی از باشگاه تراکتور در زمان مدیران و مالکیت قبلی داشته که در بعضی مواقع مرور زمان و جرایم انضباطی هم شامل این بازیکن شده است که باید از مطالباتشان کسر شود. ما قصد نداریم که حق بازیکنی را ضایع کنیم و در ادبیات باشگاه تراکتور این نیست که شفیعی را اجبار کرده باشیم تا شکایت خود را بازپس بگیرد.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه مشکلی برای صدور مجوز حرفه‌ای ندارند، گفت: ما چند پرونده در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان داریم که هنوز رای شان صادر نشده است و در حال حاضر هم موضوعی را به ما اعلام نکردند تا مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: دنیزلی: پیروزی حق ما بود/ تراکتور با تیم ایده آل من فاصله دارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار