بلیت‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی هم در دربی فروخته می‌شود/ در ورودی غربی گیت‌های جدیدی نصب شده استمدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی درباره نحوه بلیت فروشی دربی پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

علی اصغر انتظارخیر، مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقل قولی که از او درباره استفاده نشدن از صندلی‌های طبقه دوم این ورزشگاه در دربی ۹۰ مطرح شده است، بیان کرد: متاسفانه یکی از رسانه‌ها صحبت‌های من را به شکل درستی منتشر نکرد. من تنها اعلام کردم امکان دارد گیت‌های طبقه دوم ورزشگاه برای بازی دربی آماده نشود، اما منظورم این نبود که هواداران نمی‌توانند در از طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده کنند. در کل چه با گیت چه بدون گیت در دربی برای صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه هم بلیت الکترونیکی فروخته می‌شود.

او ادامه داد: هیچ مشکلی برای استفاده از صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه در روز دربی وجود ندارد و هواداران می‌توانند از این طبقه استفاده کنند. از ۲۶ شهریور هم بلیت فروشی الکترونیکی انجام می‌شود تا هواداران در فاصله پنج روز مانده تا شروع دربی با خیال راحت تری بتوانند بلیت در اختیار بگیرند. البته تاکنون قیمت بلیت‌ها مشخص نشده است.

انتظارخیر درباره اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی گفت: باشگاه استقلال میزبان بازی است و برای اجرای این قانون باید فهرست هوادارانش را در اختیار ما قرار بدهد تا از طریق شماره ملی مشخص شود آن‌ها هوادار استقلال هستند.

مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی در پایان تصریح کرد: در ورودی غربی ورزشگاه گیت‌های جدیدی نصب شده است که این موضوع شرایط ورود هواداران به ورزشگاه را تسهیل کرده است. به شکلی که حتی یک پیرمرد ۸۰ ساله هم می‌تواند از طریق این گیت‌ها به راحتی وارد ورزشگاه شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بلیت فروشی دربی ۹۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار