مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: ما نمی‌توانستیم لباس‌های قدیمی را دور بیاندازیم به همین علت از آن‌ها در تمرینات استفاده می‌کنیم.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت استفاده از البسه ۳ برند مختلف در تمرینات این تیم اظهار کرد: ما لباس‌ها را در گذشته خریداری کردیم و در انبار گذاشته بودیم به همین علت قرار شد از پیراهن‌های قبلی خود در تمرینات استفاده کنیم و بازیکنان برند معروف آدیداس را در بازی‌های رسمی بپوشند. به هر حال ما نمی‌توانیم پیراهن‌هایی که در انبار هستند را دور بیاندازیم و از لباس‌های جدید استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه تراکتور به اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال


صادقیان درباره اینکه گفته می‌شود پیراهن‌های آدیداس را تراکتوری‌ها از فدراسیون فوتبال گرفته اند، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و ما با این برند معروف قرارداد دارین و فصل آینده هم قرار شده کیت مخصوص لباس برای ما در نظر بگیرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار کرد: ما قصد داریم یک بازیکن آزاد در پست خط دفاع به خدمت بگیریم. در حال بررسی گزینه‌ها هستیم تا با بهترین گزینه قرارداد ببندیم.

او درباره بازی تیم تراکتور برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی خوبی خواهد شد چرا که هر ۲ تیم هجومی بازی می‌کنند و این موضوع باعث جذابیت بازی می‌شود.


 بیشتر بخوانید: کاراندیش: عذرخواهی حربه بیرانوند شده است/ مسئولان در صدور رای تعلل می‌کنند


انتهای پیام/ 

واکنش مدیرعامل تراکتور به استفاده از 3 برند لباس در تمرینات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار