فرشاد احمدزاده، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با صلاحدید کالدرون روی نیمکت سرخ‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

  • علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نوراللهی، بشار رسن، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و علی علیپور

بیشتر بخوانید: حضور ملی پوشان در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان به کار‌های هجومی پرداختند


فرشاد احمدزاده، هافبک سابق تراکتور که به دلیل مصدومیت و برخی حواشی دیگر مقابل شاگردان دنیزلی بازی نکرد، در این دیدار هم روی نیمکت حضور دارد.

البته بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس با صلاحدید کادرفنی مقابل تیم صنعت نفت بازی خواهد کرد تا برای نخستین بار در لیگ نوزدهم از ابتدا به میدان برود.

وضعیت جونیور برندائو هنوز مشخص نیست و کادرفنی پرسپولیس در حال تصمیم گیری است که این بازیکن را از ابتدا بازی کند یا خیر. البته حضور ثابت علی علیپور قطعی است و باید دید پرسپولیسی‌ها در این بازی چه نتیجه‌ای می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: محل تمرین پرسپولیس تغییر می‌کند


علیرضا بیرانوند هم از دقایقی دیگر در جلسه کمیته انضباطی حاضر می‌شود و مسئولان این کمیته با شنیدن صحبت‌های این دروازه‌بان تصمیم خواهند گرفت که او را محروم کنند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار