مصطفی سلیمانی گفت: دفاعایت را ارائه دادیم و تصمیم‌گیرنده در این باره اعضای کمیته انضباطی هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند پس از برگزاری جلسه امروز (شنبه) در کمیته انضباطی بیان کرد: دفاعایت درباره حرکت علیرضا را ارائه دادیم و تصمیم‌گیرنده نهایی در این باره اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آن‌ها چه تصمیمی خواهند گرفت.

او درباره زمان اعلام رای گفت: ما نمی‌دانیم چه زمانی رای اعلام می‌شود، اما در این خصوص تصمیم گیرنده نیستیم. رفتار علیرضا بیرانوند توهین‌آمیز نبود. بیرانوند هیچ قصدی برای توهین کردن نداشته و رفتار او طبیعی بود و هواداران نباید توهین می‌کردند.


بیشتر بخوانید: حضور ملی پوشان در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان به کار‌های هجومی پرداختند


سلیمانی در مورد اینکه بیرانوند با سه جلسه حکم تعلیقی رو به رو شده و آیا او محروم خواهد شد، افزود: در ماده ۹۲ قوانین فدراسیون فوتبال آمده که آرای کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با هم متفاوت است. آن محرومیت برای کمیته اخلاق بود و هیچ ارتباطی به این مساله (کمیته انضباطی) ندارد.

وکیل علیرضا بیرانوند در پایان درباره اینکه آیا دستور موقت برای او صادر می‌شود یا نه اظهار داشت: دستور موقت بعد از تخلف صادر می‌شود. برداشت ما این استکه رفتار بیرانوند توهین‌آمیز نبوده و در این خصوص هم کمیته انضباطی فدراسیون چیزی به ما نگفته است.


بیشتر بخوانید: محل تمرین پرسپولیس تغییر می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جلسه علیرضا بیرانوند با کمیته انضباطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار