معاون آموزش و پرورش مازندران گفت: دوره آموزشی بلوغ و نوجوانی با همکاری بهزیستی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد شعبانی معاون آموزش و پرورش مازندران با اشاره به خطر آسیب‌های اجتماعی که در کمین نوجوانان و جوانان، گفت: اداره کل آموزش و پرورش مازندران با همکاری اداره کل بهزیستی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک دوره آموزشی توانمند سازی والدین با عنوان آموزش بلوغ و نوجوانی برای مشاوران مدارس استان برگزار کرد.

او با بیان اینکه این دوره آموزشی از امروز ۲۳ شهریور آغاز شد و تا روز ۲۶ شهریور در ساری و نوشهر ادامه دارد، افزود: در طول سال تحصیلی نیز کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین را در مدارس متوسطه استان برگزار خواهیم کرد.

 شعبانی گفت: چگونگی ارتباط  موثر والدین با نوجوانان، مدیریت رفتار‌های نوجوان و آشنایی والدین با رفتار‌های پرخطر فرزندان از موضوعات این دوره‌های آموزشی است.

معاون آموزش و پرورش مازندران افزود: مراقبت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی کار بسیار پیچیده‌ای است و مهمترین رکن  در آسیب‌های اجتماعی نیز  پیشگیری است و تمام تمرکز ما نیز بر همین گزینه است.

شعبانی گفت: یکی از موارد نگران‌کننده درخصوص مازندران، نگرش مثبت به اعتیاد در بین جوانان بود که حتما باید ریشه‌یابی شود.

او به گستردگی دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به تنهایی از عهده مسائل بر نخواهد آمد و نیاز به همراهی همه دستگاه‌ها داریم.

انتهای پیام/ م

شروع دوره آموزشی بلوغ و نوجوانی با همکاری بهزیستی مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.