مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: در سیزده روز اول محرم بخش‌های مختلف این مرکز شور حسینی در حسینیه ایران را در شبکه‌های استانی، سراسری و اجتماعی منعکس کردند.

پخش بیش از ۶۶ ساعت عزاداری یزدی‌ها از قاب شبکه یزداحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به اینکه این مرکز، در دهه اول محرم از شش نقطه استان عزاداری‌های مردم دارالعباده را به تصویر کشیده است، گفت: سیمای یزد به مدت ۴۰ ساعت و ۵۸ دقیقه مراسم عزاداری محرم یزد را از قاب شبکه‌های سراسری به تصویر کشید.

پهلوانیان افزود: عزاداری هیئت‌ها در حسینیه خیرآباد، مسجد روضه محمدیه، نخل برداری‌های اشکذر، تفت، مهریز، بافق، حسینیه شاه ابوالقاسم یزد، حسینیه بیت العباس و شاهزاده فاضل به مدت ۶۶ ساعت و ۲۰ دقیقه از شبکه استانی یزد پخش شد.

او اظهار داشت: رادیو یزد نیز به مدت ۸۵ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۲۴ ارتباط با سایر مراکز و همچنین یک ساعت و ۲۷ دقیقه ارتباط رادیویی با شبکه‌های سراسری صدا، صدای عزاداران یزدی را منعکس کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به طراحی وب اپلیکیشن اندروید و IOS برای سهولت دسترسی مخاطبان به آرشیو نوحه‌ها و پخش زنده عزاداری‌ها افزود: تولید ۱۶ عکس نوشت، ۱۲ اینفوگرافی، سه موشن گرافی و سه پادکست صوتی و بارگذاری در کانال و صفحه‌های مرکز در شبکه‌های اجتماعی از فعالیت‌های معاونت فضای مجازی در ایام محرم بود.

انتهای پیام/ غ

بیش از ۶۶ ساعت عزاداری یزدی‌ها از قاب شبکه یزد پخش شد

برچسب ها: تلویزیون ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار