سعید عبدولی به دیدار نیمه نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح امروز (شنبه)، در شهر نور سلطان قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریف خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل پیتر نوواک از چک با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در این مرحله مقابل ادلان آکیف از روسیه دو بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. عبدولی برای رسیدن به فینال مقابل رفیق حسین اف از کشور آذربایجان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:برگزاری کلینیک داوران کشتی قهرمانی جهان با حضور نمایندگان ایران


در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند پویا ناصر پور در دور نخست مقابل شریف کلیچ از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر پیروز میدان شد. وی در دور دوم با نتیجه ده بر صفر برابر الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان مغلوب شد و با توجه به شکست حریف ازبک در دور بعدی ناصر پور هم از دور رقابت های قهرمانی جهان کنار رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه مغلوب شد و برای ادامه کار باید منتظر حضور این کشتی گیر روس به دیدار فینال باشد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول مقابل لوری لومادزه از گرجستان با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست فرنگی کار گرج در دور بعد مقابل حریف آذربایجانی کاویانی نژاد وداعی زودهنگام با مسابقات داشت.

دیدارهای نیمه نهایی عصر امروز برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

ابراز علاقه مارک ویلموتس برای تماشای مسابقات لیگ برتر کشتی

دلخانی و ناصر پور مغلوب شدند/ حذف زودهنگام کاویانی نژاد از مسابقات


انتهای پیام/

یک نماینده از ایران در نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار