امید نمازی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران، امشب (شنبه) تهران را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست ۴ بر یک تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل ازبکستان در دیداری تدارکاتی، اعضای تیم وارد تهران شدند و امید نمازی نیز که بدون قرارداد در تاشکند حضور داشت، همراه با کاروان تیم به تهران بازگشت و امشب (شنبه) تهران را ترک خواهد کرد.

او که بدون امضای قرارداد، روی نیمکت تیم ملی امید مقابل ازبک‌ها قرار داشت، امشب از کشورمان خارج می‌شود، اما قرار است قرارداد او به زودی تنظیم و امضا شود تا مشکلی به وجود نیاید. نمازی با درخواست فرهاد مجیدی به تیم اضافه شده  و امیدوار است همراه با یوز‌های جوان به المپیک ۲۰۲۰ برسد.


بیشتر بخوانید: ضعف تیم ملی فوتبال امید در قلب خط دفاع/ مجیدی به دنبال بازیکنان جدید


همچنین فرهاد مجیدی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید قرار است با سفر به اهواز، دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را از نزدیک تماشا کند. سرمربی تیم امید تصمیم دارد عملکرد بازیکنان تیم‌های امید باشگاه‌های مختلف را زیر نظر بگیرد و به همین دلیل طی هفته‌های آتی نیز برای تماشای مسابقات لیگ راهی شهر‌های مختلف خواهد شد.

فولاد و سپاهان در تیم امید بازیکنان زیادی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به محمد محبی، حردانی و ... اشاره کرد. این دیدار قرار است از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار شود.


بیشتر بخوانید: نمازی به اردوی تیم ملی فوتبال امید در تاشکند ملحق شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار