مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از کشف هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد فاسد در اردبیل خبر داد.

صادق صالحی، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام محرم هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف از یکی از سردخانه‌های استان کشف و با انجام هماهنگی لازم با مراجع قضایی معدوم شد.

او افزود: این محموله طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های نظارتی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با تأکید بر اینکه دامپزشکی مصمم است با تشدید نظارت‌های بهداشتی، فرآورده‌های خام دامی سالم در اختیار شهروندان و سوگواران عزیز استان قرار گیرد گفت: هدف دامپزشکی تأمین امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت عمومی جامعه است و در این راستا از هیچ تخلفی چشم پوشی نکرده و متخلفین بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

صالحی از شهروندان خواست به هنگام خرید گوشت قرمز حتماً به ممهور بودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی تـوجـه نموده و در هنگام تهیه فراورده‌های خام دامی بسته بندی به تاریخ تولید، انقضاء و کد بهداشتی محصول دقت نمایند و در صورت مشـاهـده موارد غیر قابل بهداشتی با شماره تلفن ۳۳۳۹۴۸۰۰ تماس حـاصل نموده و مراتب را گزارش نمایند و مطمئن باشند در اسرع وقت به گزارشات مردمی رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام محرم

برچسب ها: دامپزشکی ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.