دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: آقای رئیسی حرکت خوبی را در برخورد با مفاسد اقتصادی شروع کرده است.

بوربورحبیب‌اللّه بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: آقای رئیسی حرکت خوبی را شروع کرده است و انشاءاللّه نیروهای تحت پوشش ایشان نیز این اعتقاد و حرکت را دنبال کنند تا امیدی که ایجاد شده است به ناامیدی تبدیل نشود.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: به نظر می‌آید یک امیدی در کل جامعه به وجود آمده است و از همه جریانات مختلف هر شخصی را که قانون‌گریزی داشته باشد، احضار می‌کنند و این باید تداوم داشته باشد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درباره بدعهدی‌های آمریکا در توافقات بین‌المللی و تحریم‌ها گفت: تصمیم‌گیرهای صهیونیست به آمریکا القا می‌کنند که چه اقداماتی کنند و از اول کارشان اخلال در توانایی‌های نظام بوده است.

بوربور درباره گام سوم کاهش تعهدات برجامی ادامه داد: از افرادی که سیاستمدار خودی هستند گله دارم چراکه این افراد بیشتر خط‌دهی و برای توافقات ناموفق سیاست‌گذاری می‌کنند‌. ما باید فکر کنیم که نفت نداریم و همچون کشورهای دیگر دنیا که نفت ندارند کار کنیم و با مقاومت می‌توانیم راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار