دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ابراز همدردی آمریکایی‌هادر کنار مسدود کردن حساب‌های هلال احمر ایران را اقدامی تبلیغاتی دانست.

مسولین آمریکا از ذات صهیونیستی خودشان که همیشه ایجاد تفرقه است بهره برداری می‌کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای گذشته و پس از وقوع سیل در ایران مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی  ابراز تاسف کرده و با قربانیان این فاجعه نیز اظهار همدردی کرده است؛ از طرفی دیگر به دلیل تحریم‌های یک جانبه واشنگتن علیه تهران، حساب‌های هلال احمر ایران مسدود شده است، لذا نه کشورهای خارجی و نه ایرانیان مقیم خارج نتوانسته‌اند کمک‌های نقدی خود را به ایران برسانند؛ با این اوصاف مشخص است که هیچ گونه همدردی صادقانه در مقامات آمریکا با مردم سیل زده وجود ندارد، حال این سوال پیش می‌آید اظهارات ضد و نقیض مقامات کاخ سفید ناشی از چه چیزی است؟

حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مسدود شدن حساب های حلال احمر به دلیل تحریم های غیر قانونی آمریکا و ابراز ناراحتی پمپئو از وضعیت سیل زدگان کشورمان گفت: مقامات آمریکایی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که افراد خام، ساده و منافق داخلی را گمراه کرده و اینگونه نشان دهند که مسئولان کاخ سفید آدم‌های خوبی هستند و می‌خواهند به مردم ایران کمک کنند اما نظام جمهوری اسلامی از این کمک ها همکاری و استقبال نمی‌کند.

وی ادامه داد: این موارد نشان دهنده این است که مسئولان کاخ سفید از ذات صهیونیستی خودشان که همیشه ایجاد تفرقه و سفسطه است، بهره برداری می‌کنند. البته اگر واقعا به ایران کمک کنند، ما آن را پس نمی‌دهیم اما اگر صادقانه قصد کمک کردن دارند، مانند بقیه کشورها می‌توانند این کار را انجام دهند؛ اما قصد آنها بیشتر لفظ بازی است.

بوربور در پایان تاکید کرد: مقامات آمریکا رحم، انصاف و صداقت ندارند و موجوداتی هستند که خداوند هم در قرآن نسبت به این گروه، نژاد و درک و فهم نفرین کرده است. این گروه دائما در حال تفرقه افکنی هستند؛ کسی که داعش را بوجود بیاورد، به آن تسحلات بدهد و حمایت کند که میلیون ها نفر را بکشد و صدها هزار نفر را آواره کند، مشخص است رحمی برای کمک به مردم سیل زده ندارند و حرف‌هایشان تنها کمک تبلیغاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سیل ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۶:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
ما نه آمریکا رو میخواییم و نه دلسوزی های شیطان گونه اش رو .
آخرین اخبار