بور بور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکلات معیشتی خواسته اصلاح‌طلبان از رئیس جمهور باشد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان باید در نشست خود با روحانی، به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

دیدار اصلاح طلبان با روحانی فریب افکار عمومی است/ عملکرد دولت نتیجه سیاسی کاری استحبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور، گفت: شرایط امروزی که در کشور حاکم شده نتیجه عملکرد مدیران اصلاح طلب است، این جریان در این چند سال با روحانی نشست و برخاست‌های بسیاری داشتند، لذا حرف تازه ای در این جلسه هم مطرح نخواهد شد.

وی افزود: اصلاح طلبان قصد کناره‌گیری از مسئولیت حمایت خود از عملکرد روحانی و دولت‌اش را دارند و اینگونه نشان می‌دهند که می‌خواهند در مسائل اقتصادی به دولت کمک کرده و دست او را بگیرند.

بوربور تاکید کرد: با توجه به اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اولویت اکنون جامعه است، اصلاح‌طلبان باید در نشست خود با رئیس جمهور چنین مسائلی را مطرح کنند اما متاسفانه آنها با مسائل سیاسی برخورد می‌کنند که نتیجه آن هم  درگیر شدن مردم با مسائل و مشکلات است.

گفتنی است، کمالی دبیرکل حزب  اصلاح طلب اسلامی کار از دعوت رئیس جمهور از شخصیت هایی از  جریان اصلاحات برای مشورت دهی به دولت برای برون رفت از شرایط کنونی خبر داده است. محمد رضا عارف، عبدالواحد موسوی لاری و برخی از اعضا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی اصلاح طلبان مهمان دعوت مشورتی روحانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار