هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امشب درحالی آغاز می‌شود که یزدی‌ها وبوشهری‌ها حساس‌ترین بازی خود را برای کسب عنوان قهرمانی تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ایستگاه فوتبال ساحلی کشور به نبرد حساس و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور رسید این درحالیکه دودیدار نهایی گلساپوش و پارس جنوبی در بوشهر ویزد از حساسیت ویژه‌ای برخورد دار است وتیم‌های حریف به دنبال قهرمانی همشهریان خود هستند.

در هفته بیست ودوم وپایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ایفا اردکان که سومی خود را درجدول قطعی کرده در ورزشگاه آزادی اردکان میزبان مدعی دوم قهرمانی این فصل خواهد بود، این درحالیکه تاریخچه دیدار‌های گذشته حاکی از این است که بوشهری‌ها کار دشواری در اردکان خواهند داشت.

مقاومت گلساپوش دیگر نماینده استان که هفته‌های متوالی در صدر جا خوش کرده است، برای کسب عنوان قهرمانی میهمان همشهری رقیب دیرینه خود دریانوردان بوشهر است.

گلساپوش یزد تا کسب قهرمانی تنها یک گام فاصله دارد که با برد در این دیدار حساس می‌تواند بار دیگر طعم شیرین قهرمانی را بچشد تا افتخاری برای کارنامه ورزشی خود و البته برای همشهریان یزدی به ارمغان بیاورد.

حال باید دید قهرمان این فصل فوتبال ساحلی کشور چه کسی خواهد شد گلساپوش ۵۲ امتیازی صدر نشین یا پارس جنوبی ۵۰ امتیازی رده دوم جدول؟!

هفته پایانی فوتبال ساحلی کشور، امشب با شش دیدار راس ساعت ١٩:۴۵ به صورت همزمان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ غ

ایستگاه فوتبال ساحلی کشور به آخرین نبرد حساس ساحلی بازان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار