سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی به حواشی ایجاد شده در بازی با گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.

کمالوند: با بگوویچ بگومگو کردیم/ یک پنالتی دیگر هم باید برای ما گرفته می‌شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پس از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: به مردم خونگرم سیرجان و مدیران با لیاقت گل‌گهر به‌ خاطر ساختن چنین استادیوم زیبایی تبریک می‌گویم. امیدوارم اولین حضور شهر سیرجان در لیگ برتر با موفقیت همراه و حضور گل‌گهر در لیگ برتر ادامه‌دار باشد. تیم گل گهر هم مثل تیم ما تیمی نوپا است، البته آن‌ها از ما جلوتر هستند. ما نیز تیم نوپایی هستیم اگر چه امشب مستحق گرفتن ۳ امتیاز بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی درخصوص حواشی ایجاد شده بین نیمکت‌های ۲ تیم گفت:. من اصلاً به داور اعتراض نکردم. بگوویچ به سمت نیمکت ما آمد و با او بگو مگو داشتم.


بیشتر بخوانید: گل‌گهر سیرجان ۱ - پارس جنوبی جم ۱ / شاگردان بگوویچ و کمالوند امتیاز‌ها را تقسیم کردند


او در مورد داوری بازی گفت: قضاوت کاظمی، داور بازی خوب بود و به نظر من قضاوتش مشکلی نداشت. او در صحنه‌ای کارت زردی به من داد، به من و بگوویچ گفت چرا با هم صحبت می‌کنید. وینکو به سمت من آمد و گفتم چه می‌گویی، چون متوجه صحبتش نشدم. البته ببینید کارشناسان داوری در مورد پنالتی ما چه می‌گویند. همچنین ببینید داوران درباره اتفاقی که در دقیقه ۸۵ روی احسان تأییدی رخ داد چه نظری می‌دهند.

کمالوند درخصوص هواداران سیرجانی گفت: هواداران خونگرم و مهربان سیرجانی یک بار هم به ما توهین نکردند. روز گذشته با اینکه بیمار بودم، از اعضای کانون هواداران با دسته گل به استقبال ما آمدند که کار قشنگی بود و خوشحالم در سیرجان این اتفاقات می‌افتد. این نشان‌دهنده فرهنگ بالای مردم سیرجان است و امیدوارم این الگو در فوتبال ما پیاده شود.

او با اشاره به حضور مارک ویلموتس در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان گفت: انگیزه دو تیم با حضور سرمربی تیم ملی بالا رفته بود. حضور او در ورزشگاه اتفاقی مثبت بود. من از نحوه بازی بچه هایم بسیار راضی هستم. دو بازی اول ما بسیار سخت بود، فعلا تا هفته دهم و یازدهم نمی‌شود ارزیابی کرد که هر تیم در کجای جدول قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اظهارات کمالوند پس از بازی با گل‌گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار