مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص دیدار فردا مقابل گل گهر سیرجان اظهاراتی ارائه کرد.

اسدی: هر مربی می‌خواهد بازیکنش در تیم ملی بازی کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال  پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم گل گهر سیرجان، اظهار داشت: به خاطر این که تیمی از سیرجان به لیگ برتر صعود کرده‌است، خوشحالم چرا که لیاقت مردم سیرجان بیشترتر از این حرف‌ها است.

او ادامه داد: از ۱۸ بازیکن بزرگسال در لیست پارس جنوبی، ۱۶ بازیکن از تیم‌های دیگر به ما اضافه شدند و برای این که بتوانیم هماهنگ‌تر بشویم به زمان نیاز داریم. در ۲ دیدار گذشته به اهدافی که کادرفنی تیم داشته است، نزدیک شدیم و می‌خواهیم به چیزی که دنبالش هستیم، برسیم. به دنبال برد در سیرجان هستیم. با نقاط ضعف و قوت گل‌گهر آشنا شدیم و در این بازی به دنبال ۳ امتیاز هستیم.


بیشتر بخوانید: غیبت کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر
مارک ویلموتس وارد سیرجان شد


اسدی درباره دعوت از بازیکنان پارس جنوبی در تیم ملی گفت: همه مربیان می‌خواهند بازیکنانشان به تیم ملی معرفی شود. بازیکنان ما این شایستگی را دارنداما کمی دیر به لیگ برتر آمدند. البته شایسته حمایت هستند. ویلموتس فردا شاهد این بازی است و کسانی که توانایی دارند و شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، امیدوارم این شانس را به دست بیاورند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار