تیم ذوب آهن اصفهان عصر امروز در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور میزبان خود تیم سربداران سبزوار را با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  نیمه نخست این دیدار را نیز که در سالن ورزشی سربداران و با حضور پرشور سه هزار تماشاگر سبزواری برگزار شد، تیم هندبال ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به نفع خود به پایان رساند.

اکبر خاکپور و حمید حسن زاده قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و مراد کرمی و سید حسن حسینی ناظران فدراسیون هندبال در این مسابقه بودند.
 
سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در ۲ گروه پنج و ۶ تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

تیم هندبال سربداران سبزوار در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، زغال سنگ طبس، زاگرس اسلام آباد، ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان رقابت می‌کند و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خائیز دهدشت، مس کرمان، نفت و گاز گچساران و خیبر اراک در گروه دیگر به مصاف هم می‌روند.
 

عملکرد دفاعی سربداران مطلوب نبود

 
قاسم شعبانپور  سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: عملکرد دفاعی تیم ما به ویژه در نیمه اول مقابل تیم ذوب آهن اصفهان مطلوب نبود.

او  پس از شکست تیمش از تیم هندبال ذوب آهن اصفهان، ادامه داد: بازی حساسی برابر ذوب آهن داشتیم که در نیمه اول عملکرد تیم ما راضی کننده نبود.

سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: پیروزی در این دیدار خانگی برای تیم هندبال سربداران اهمیت بسیار داشت، اما با وجود تلاش بازیکنانم با اختلاف ۲ گل در دقایق پایانی نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

شعبانپور با اشاره به روند رو به رشد تیمش، افزود: برای صعود به مرحله بعدی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نیاز به کسب نتایج بهتری داریم.

 

امروز شاهد بازی جذاب، سرعتی و تاکتیکی بودیم

 

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان نیز گفت: با پیروزی ارزشمند بر تیم سربداران، جایگاه تیم ما در رده بالای جدول حفظ شد.

او تصریح کرد: سبزوار و اصفهان از مهد‌های هندبال کشور هستند و امروز این ۲ تیم بازی جذاب، سرعتی و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.