امام جمعه تفت گفت: شمر امروز، ترامپ و امثال او هستند و ملت‌های مظلومی چون فلسطین هر روز برایشان عاشورا و سرزمین کربلا تداعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم امام جمعه تفت در خطبه‌های این هفته نماز  جمعه این شهرستان گفت: شمر امروز ترامپ و امثال او هستند و ملت‌های مظلومی چون فلسطین به جهت قرار گیری مقابل ظلم و جنایات آن ها، هر روز عاشورا و سرزمین کربلا برای شان تداعی می‌شود.

حجت الاسلام سرمه چشم با بیان اینکه درس عاشورا عظمت و سربلندی است تاکید کرد: این درس نباید فراموش شود بلکه باید وسیله‌ای برای عزت باشد.

او ادامه داد: امروز همه دولت‌ها باید بدانند که ما عزت خود را با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم و هرگز در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نمی‌آوریم.

امام جمعه تفت با بیان اینکه ظلم و ظالم دوامی ندارند تصریح کرد: روزی میرسد که منتقم حقیقی از پس پرده غیبت ظاهر می‌شود و انتقام تمام ظلم‌ها را به طور کامل می گیرد.

حجت الاسلام سرمه چشم انقلاب مقدس را بخشی از انتقام خدا از ظالمان و نسل بنی امیه دانست و اضافه کرد: امروز هر جا مظلومی زیر بار ظلم قرار گرفته شود کشور و انقلاب اسلامی ما به آن کمک می کند.

امام جمعه تفت با اشاره به وجود اندکی نقص در عزاداری‌ها و مجالس از خداوند متعال درخواست کرد اگر خطایی شد به خطاکاران عقل دهد و به برکت سیدالشهدا اگر راهشان خطاست راهشان اصلاح شود.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار