امام جمعه بافق گفت: قیام و نهضت ایران از قیام امام حسین (ع) نشات گرفته است و دنیای امروز به دنبال نهضت و پیام عاشورا گام بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان با اشاره به پیام عاشورا برای جهانیان گفت: در دنیای امروز همگان به دنبال نهضت و پیام عاشورا گام بر می‌دارند هرچند استکبار جهانی تلاش میکند که این موضوع را خدشه دار کند.

حجت الاسلام  سلیمانی افزود: قیام و نهضت ایران از قیام امام حسین علیه السلام نشات گرفته است.

او با اشاره به فراگیر شدن نهضت امام حسین علیه السلام در جای جای دنیا تصریح کرد: نیرو‌های مقاوم و مسلح که در دنیا تشکیل شده است همه نشات گرفته از قیام عاشوراست چرا که هدف امام حسین علیه السلام آزاده خواهی و ظلم ستیزی بود.

حجت الاسلام سلیمانی به جریان هسته‌ای و برجام اشاره کرد و گفت: ایران اعلام کرده که باید قدرت‌های اروپایی را تحت فشار قرار داد و با صلابت در این مسیر گام بر میدارد و از هیچ قدرتی نمی‌هراسد.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای نابودی آمریکا خاطر نشان کرد: بحران اقتصادی روز به روز در آمریکا بیشتر می‌شود و مشکلات این کشور رو به افزایش است و آمریکا امروز به علت حرکات ایران رو به افول است.

امام جمعه بافق افزود: ایران به برکت ارتباط مردم با نظام، قدرتمنداست و گام‌های محکمی را بر می‌دارد و از هیچ قدرتی نمی‌هراسد.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن تشکر از هیئات شهرستان، مسوولان و حضور پرشور مردم در عزاداری‌ها گفت: حضور مردم در روستا‌های شهرستان نیز بسیار چشمگیر بود.

او گفت: اگر عاشورا باشد اسلام هم است، اما اگر عاشورا خدشه دار شود اسلام نیز نابود می‌گردد.

خطیب جمعه بافق همچنین از مسوولان خواست تا برای ثبت ملی نماز ظهر عاشورا تلاش کنند.

انتهای پیام/ غ

خطبه‌های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.