استاندار خراسان‌رضوی گفت: جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و صادرات خدمات فنی‌_ مهندسی بین خراسان‌رضوی و اوش قرقیزستان آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌ رضا رزم‌حسینی استاندار خرسان رضوی که وزیر کشور را در سفر به بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان همراهی می‌کند، در دیدار اوزار بیک ژیلکیبایف استاندار اوش قرقیزستان گفت: جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و صادرات خدمات فنی‌ _ مهندسی بین خراسان‌رضوی و اوش قرقیزستان آمادگی داریم.

او ادامه داد: گردشگری سلامت، سرمایه‌گذاری تجار خراسانی در اوش، صدور خدمات فنی‌ مهندسی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، کشت گلخانه‌ای و فراسرزمینی از موضوعاتی است که می‌تواند زمینه افزایش تعاملات را فراهم کند.

استاندار خراسان‌رضوی ضمن دعوت از استاندار  اوش برای سفر به خراسان‌رضوی، گفت: برقراری پرواز در مسیر مشهد به بیشکک در دستور کار قرار دارد.
 

آمادگی جهت انعقاد تفاهم‌نامه خواهر خواندگی بین اوش و خراسان‌رضوی 

 
اوزار بیک ژیلکیبایف استاندار اوش قرقیزستان هم در این دیدار، ضمن تشریح ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، استخراج معادن و سنگ‌های قیمتی، برای انعقاد تفاهم‌نامه خواهر خواندگی دو استان اوش و خراسان‌رضوی اعلام آمادگی کرد.

او همچنین در این دیدار از رزم‌حسینی برای سفر به استان اوش قرقیزستان به صورت رسمی دعوت کرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.