سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: فردا بازی سختی مقابل پارس جنوبی داریم و پیروز شدن مقابل این تیم دشوار است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم عنوان کرد: در بازی برابر پارس جنوبی تمام تلاش خود را می‌کنیم، اما هواداران بدانند تمام بازی‌ها در لیگ برتر دشوار است.

او در ادامه گفت: بازی‌های پیشین پارس جنوبی را آنالیز کردیم و شاهد آن بودیم که این تیم در بازی  نزدیک مقابل پرسپولیس نتیجه را واگذار کرد و در برابر ذوب آهن هم به خوبی دفاع کرد. همانطور که گفتم نمی‌توان به تیم‌ها در لیگ برتر ۳ یا ۴ گل زد و به طور کلی شرایط با لیگ آزادگان فرق می‌کند، در هر صورت تلاش اول ما این است ابتدا در لیگ برتر بمانیم و به هر بازی به عنوان یک فینال نگاه کنیم که در نهایت نتیجه بگیریم.


بیشتر بخوانید: اسدی: هر مربی دوست دارد بازیکنش در تیم ملی بازی کند


او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بازی مقابل پارس جنوبی جم ممکن است نسبت به سایر دیدار‌ها برای گل‌گهر آسان‌تر باشد عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. پارس جنوبی شاید از پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور ضعیف‌تر به نظر برسد، اما اصلا دست و پا بسته نیست. پارسی‌ها ۳ سال تجربه حضور در لیگ برتر را دارند و مقابل پرسپولیس ۳ یا ۴ موقعیت گل خلق کردند.

بگوویچ در مورد ناهماهنگی خط حمله تیمش در به ثمر رساندن گل بیان کرد: وقتی بازیکنان داخلی و خارجی پا به تیم جدیدی می‌گذراند زمان می‌برد تا به اوج هماهنگی برسند، پس باید به آن‌ها وقت داد. چرا  شهر خودرو و پرسپولیس تا امروز موفق بودند؟ چون بازیکنان کمی از دست دادند و وقتی ترکیب تیمشان را از کسی می‌پرسید بی درنگ نام بازیکنان مورد نظر را می‌گوید، چون آن‌ها مدت زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند. امیدوارم رفته رفته شرایط تیممان بهتر شود.


بیشتر بخوانید: غیبت کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر


او همچنین در مورد مجتبی جباری مربی جدید تیمش گفت: مجتبی را کامل نمی‌شناختم و فقط بازی‌های او را از لیگ برتر رصد کرده بودم. در نهایت با تحقیق فراوان و طی صحبت با محمد جواهری مدیرعامل باشگاه او به جمع ما اضافه شد. فردا نیز این مربی روی نیمکت نمی‌نشیند.

سرمربی تیم گل گهر در ارتباط با (دیلیچ) بازیکن صربستانی جدیدی که به تیمش اضافه شده است اظهار کرد: این بازیکن بسیار با تجربه بوده و برای قوی‌تر کردن ترکیبمان او را به تیممان آوردیم. فعلا او شرایط بازی کردن ندارد، اما به زودی به ترکیب اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار