رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از نیم‌بها شدن بلیت سینماها هم‌زمان با روز ملی سینما در این استان خبر داد.

بلیت سینماهای یزد فردا نیم بهاستفهیمه سهیلی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به مناسبت روز ملی سینما، بلیت سینماهای یزد فردا به صورت نیم بها به فروش می رسد.

سهیلی افزود: با توجه به اینکه ۲۱ شهریور روز ملی سینما با سالروز شهادت امام سجاد (ع) سینما‌های استان یزد هم‌زمان شده و تعطیل است، روز جمعه ۲۲ شهریور و اولین روزی که سالن‌های سینماها باز می‌شود و تمامی فیلم‌ها در این روز با قیمت نیم‌بها عرضه خواهد شد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: در ماه های محرم و صفر به منظور احترام با شهادت امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا فیلم های با مضامین کمدی به روی پرده سینما نمی رود و فیلم های جایگزین آن اکران می شود.

او خاطرنشان کرد: سینما‌های استان یزد همزمان با سراسر کشور از عصر دیروز یکشنبه هفدهم شهریور (برابر با هشتم محرم) تا روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۸، به مدت پنج روز تعطیل تعطیل بودند.

انتهای پیام/ غ

نیم بها شدن بلیت سینما همزمان با روز ملی سینما

برچسب ها: سینما ، فیلم سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.