فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک تن و ۵۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۵ ماهه امسال در استان خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گوی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از عزم جدی پلیس در مبارزه با این پدیده استعماری که هدفی جز نابودی نسل جوان جامعه و سودجویی‌های کلان ندارند به عنوان یکی از اولویت‌های ناجا خبر داد و گفت: به همین منظور پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در ۵ ماهه امسال با اجرای ۹۲۹ طرح عملیاتی موفق به شناسایی و انهدام ۲۶ باند مواد مخدر در سطح استان شده است.

او از دستگیری ۲ هزارو ۹۷۰ عامل افیونی و سوداگر مرگ در این استان در طی این مدت خبر داد و افزود: در مجموع بیش از یک تن و ۵۶۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان طی این مدت از این سوداگران کشف شده است.

او گفت، با هدف پیشگیری از اعتیاد ۳ هزار و ۶۰۳ معتاد متجاهر از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان شناسایی و پس از دستگیری به مراکز درمانی و ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه بایستی در جهت جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم، برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد، افزود: پلیس قاطعانه با عناصری که در ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند با شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/س

کشف یک و نیم تن مواد مخدر ۵ ماه گذشته در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.