مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با مجرمان، عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که به مدت ۳ روز در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری بیش از ۷۰ نفر از سارقان، خرده فروشان مواد و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در بازدید از چندین واحد صنفی فروش البسه و لوازم بهداشتی و آرایشی در این شهرستان نیز ۲۱۳ دست البسه خارجی قاچاق و ۲ هزارو ۱۰۳ عدد قرص غیر مجاز کشف شد.

او با اشاره به توقیف ۱۲۲ خودرو و موتورسیکلت متخلف و مزاحم نوامیس مردم در اجرای این طرح، از همکاری و مشارکت مردم در توسعه امنیت اجتماعی این شهرستان قدردانی کرد.

دستگیری سارق ویلا‌های خالی از سکنه در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در حوزه شرق شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ محمد‌ی گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده، پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نوشهرافزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده و تحقیقات پلیسی تاکنون به ۲۳ فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کرد.

او گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار