فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان ویلا‌ها و سیم برق با ۵۳ فقره سرقت در شهرستان نور خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در حوزه شهری نور و چمستان موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ضمن تقویت گشت‌های انتظامی با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی رد دو دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ مشکی رنگ و زانتیا نقره‌ای  را در اغلب سرقت‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی اعضای باند چهار نفره از سارقان ویلا و سیم برق شدند، گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی چهار متهم از اعضای این باند را حین سرقت از یک ویلا در مناطق ییلاقی بخش چمستان دستگیر کردند.

سردار میرفیضی افزود: در بازرسی از خودروی زانتیا توقیفی ۳۰ کیلوگرم سیم مسی به صورت قطعه قطعه شده به همراه یک دستگاه تلویزیون و مقداری برنج کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهمان در تحقیقات پلیس آگاهی به ۵۳ فقره سرقت از ویلا‌ها و منازل خالی از سکنه در مناطق ییلاقی و سیم برق در شهرستان نور و مناطق ییلاقی چمستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ م

کشف ۵۳ فقره سرقت ویلا و سیم برق در مازندران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.