خادمیار تبلیغی آستان قدس رضوی در استان اصفهان گفت : همه ساله مردم استان چشم انتظار قدوم مبارک کاروان پیاده انصار الحسین (ع) می باشند تا بتوانند بهره معنوی از حضور در کنار آنها ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی خادمیار تبلیغی آستان قدس رضوی در استان اصفهان افزود: مراسم امسال با وجود اقدام سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در خصوص اعزام خادمیار تبلیغی که همراه با کاروان پیاده در هر استان حضور فعالی داشتند جلوه‌ای خاص از معنویت را به نمایش گذاشت.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، مردم و مسئولین شهرضا در محل سه راه قتلگاه امام زاده سید علی اکبر در مسیر کاروان پیاده برای استقبال گرد هم آمدند که پس از خوش آمدگویی توسط بخشدار و دهیار محترم، نماز جماعت به امامت بنده حقیر و همچنین سخنرانی در وصف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان انجام شد.

خادمیار تبلیغی آستان قدس رضوی در پایان گفت: ارتباط مؤثر با اعضای کاروان، پاسخگویی به مسائل شرعی و سایر فعالیت‌ها بخشی دیگر از اقدامات در حوزه خادمیاری تبلیغی بود که در جریان حضور کاروان پیاده توانستیم با استعانت از درگاه خداوند متعال و ولی نعمتمان حضرت امام رضا (ع) اجرایی نماییم.

انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی خادمیاران استان اصفهان به کاروان پیاده انصار الحسین در مسیر کربلای معلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار