مسئول سازماندهی پروژه مهر آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت نام در مدارس نشدند تا پایان این ماه فرصت دارند نسبت به ثبت مشخصات خود در سامانه سناد اقدام کنند.

پایان شهریور، آخرین فرصت برای ثبت نام دانش آموزانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طالب محمدی با بیان اینکه تاکنون ۹۵ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام کردند افزود: ۱۵۶ هزار نفر از این دانش آموزان در مقطع ابتدایی، ۶۶ هزار نفر در مقطع متوسطه اول، ۴۶ هزار نفر در متوسطه دوم، ۱۰ هزار نفر در مقطع پیش دبستانی و هزار و ۲۸۰ نفر در مقطع استثنایی ثبت نام کرده اند.

او افزود:ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان میان پایه و اطلاعات تکمیلی آنان در مدارس مربوطه و توسط اولیاء مدارس انجام می‌شود.

مسئول سازماندهی پروژه مهر آموزش و پرورش کردستان گفت:اولیای دانش‌آموزان تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان خود اقدام کنند پس از این تاریخ مدیران مدارس مجوز ثبت‌نام ندارند و باید به ادارات آموزش و پرورش سطح استان مراجعه کنند.

جمعیت دانش آموزی استان کردستان ۳۰۴ هزار نفر است که در سال تحصیلی جدید در ۱۲ هزار کلاس درس و ۳ هزار مدرسه دولتی مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/ت

31 شهریور آخرین فرصت برای ثبت نام دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.