نرم‌افزار جیمیل هم تاریک شد + تصاویر

کاربران اندروید می‌توانند با بروزرسانی نرم‌افزار Gmail، حالت تاریک را به آن اضافه کنند.

نرم‌افزار جیمیل هم تاریک شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که حالت تاریک برای تمام محیط نرم‌افزاری در اندروید ۱۰ وجود دارد و نرم‌افزارهای متعددی از گوگل به این تم جدید مجهز شده‌اند، هنوز یک برنامه است که به حالت تاریک را به خود ندیده است. احتمالا درست حدس‌ زده‌اید، این برنامه جیمیل - Gmail است. به نظر می‌رسد که گوگل در حال ارائه یک بروزرسانی سروری بوده که درون خود گزینه حالت تاریک را گنجانده است.

اضافه شدن حالت تاریک به جیمیل

هنگامی که این بروزرسانی به گوشی شما برسد، شما با سه انتخاب مواجه می‌شوید. این سه انتخاب شامل روشن، تاریک و پیش‌فرض سیستم می‌شوند.

نرم‌افزار جیمیل هم تاریک شد +تصویر

ابتدا پیش از همه چیز شما باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه نرم‌افزار جیمیل استفاده می‌کنید. این نسخه دارای کد 2019.08.18.267044774 است. در حالی که بعضی از کاربرانی که از آخرین نسخه جیمیل استفاده می‌کنند، هنوز این بروزرسانی را مشاهده نکرده‌اند، آن‌ها اعلام کرده‌اند که ویجت این نرم‌افزار به صورت خودکار به حالت تاریک نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید که متوجه شوید این بروزرسانی به جیمیل شما اضافه شده است یا خیر تنها کافیست با ضربه زدن روی آیکون سه خط در سمت چپ، وارد منوی نرم‌افزار شده و تنظیمات را باز کنید. پس از آن کافیست بخش تظیمات عمومی را باز کنید: Settings > General settings


بیشتر بخوانید: اضافه شدن حالت تاریک به Google Pay +تصاویر


نرم‌افزار جیمیل هم تاریک شد +تصویر

دلیل اضافه شدن حالت تاریک به نرم‌افزارهای گوگل

گوگل با اضافه کردن حالت تاریک به نرم‌افزارهای خود قصد دارد چشمان کاربرانش را از آسیب دیدن محافظت کند. در اکثر نرم‌افزارهای این شرکت، به خصوص آن‌هایی که از متریال دیزاین گوگل استفاده می‌کنند، صفحه سفید به چشم می‌خورد. این نرم‌افزارهای خاص دارای پس زمینه سفیدی هستند که می‌تواند احساس کوری به کاربر بدهد و منجر به آسیب چشم شود. علاوه بر این، در شب یا در اتاق‌هایی که چراغ خاموش است، پس‌زمینه سفید در بسیاری از برنامه‌ها می‌تواند باعث حواس پرتی سایر افراد حاضر در اتاق بشود. حالت تاریک به جلوگیری از وقوع این امر کمک می‌کند زیرا متن سفید را با زمینه سیاه و یا خاکستری تیره ارائه می‌دهد. برای داشتن آخرین نسخه این نرم‌افزار همین الان به فروشگاه نرم‌افزاری گوگل رفته و آن را دانلود کنید. البته تضمینی وجود ندارد که این قابلیت برای شما فعال شود.

انتهای پیام/

نرم‌افزار جیمیل به حالت تاریک مجهز شد

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
من خودم چند ساله گفتم موبايلا و لب تاپها و كامپيوترا بايستي حالت تاريك داشته باشن تا باطري كمتر مصرف كنن