اضافه شدن حالت تاریک به Google Pay +تصاویر

گوگل در جدیدترین بروزرسانی خود پس از لیست مخاطبان، تقویم و تماس‌ها، حالت تاریک را به نرم‌افزار Google Pay نیز اضافه کرد.

اضافه شدن حالت تاریک به Google Payبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل مدتی می‌شود که در حال اضافه کردن حالت تاریک به نرم‌افزارهای اندرویدی خود است. این شرکت اکنون نیز به این کار ادامه می‌دهد زیرا این قابلیت بسیار محبوب بوده و کاربران گوگل در چند سال اخیر، به دنبال اضافه شدن حالت تاریک به نرم‌افزارهای این شرکت بودند.

پس از تاریک کردن نرم‌افزارهایی مانند تقویم، پیام‌ها، مخاطبیان و تماس گوگل این بار نوبت به Google Pay رسیده است. البته ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این تم تاریک برای همه کاربران فعال می‌شود یا اینکه تنها عده محدودی موفق به استفاده از آن خواهند شد.

حالت تاریک و نرم‌افزار Google Play

بر اساس گزارش یکی از خبرگزاری‌های فناوری، یک نسخه مشخص از گوگل پی (2.96.264233179) دارای حالت تاریک جدید است اما این نسخه تنها برای بعضی از کاربران در فروشگاه گوگل‌پلی نمایش داده می‌شود. دانلود این نرم‌افزار در گوگل‌پلی به تدریج برای مناطق جغرافیایی مختلف دردسترس قرار خواهد گرفت اما اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، می‌توانید فایل APK آن را دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی Apple Music اندروید با دو قابلیت جدید 


اضافه شدن حالت تاریک به Google Pay +تصاویر

فعال سازی قابلیت حالت تاریک در Google pay

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که این قابلیت جدید به گوگل پی آن‌ها اضافه می‌شود، این نرم‌افزار به صورت خودکار در حالت Battery Saver تاریک شده و باعث کمتر شدن مصرف باتری گوشی شما می‌شود. البته کاربران حتی می‌توانند در زمان دلخواه، حالت تاریک را به صورت دستی فعال کنند.

همان طور که می‌دانید، هنگامی که نسخه بعدی اندروید متنشر شود حالت تاریک در سراسر این سیستم‌عامل فعال خواهد شد. در نتیجه تلاش گوگل برای اضافه کردن هر چه بیشتر این حالت به نرم‌افزارهایش کاملا طبیعی است. حالت تاریک یکی از قابلیت‌هایی به شمار می‌رود که طرفداران بسیاری دارد زیرا نه تنها باعث کاهش مصرف باتری تلفن همراه شده بلکه از آسیب دیدن چشم‌ها در تاریکی نیز جلوگیری می‌کند. دلیل این که حالت تاریک می‌تواند باتری را کاهش دهد این است که در نمایشگرهای آمولد هنگام فعال سازی این تم، LED مکان‌های تاریک صفحه رنگ سیاه را نشان نمی‌دهند و آن‌ها خاموش می‌شوند.

انتهای پیام/

تجهیز نرم‌افزار دیگری از گوگل به حالت تاریک

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.