مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه پاییزه امسال ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا سلیم‌ساسانی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه پاییزه در کرمانشاه خبر داد و گفت : نمایشگاه پاییزه امسال ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و ۷۰۰ متر از این نمایشگاه توسط غرفه‌داران پر شده است، گفت : احتمالا افزایش مساحت و تعداد غرفه‌ها در روز‌های آتی وجود دارد.

او به عرضه نوشت‌افزار، کیف، کفش و... اشاره و گفت: علاوه بر وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی، مواد خوراکی با قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود.

سلیم‌ساسانی از تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایندگان سازمان تعزیرات در نمایشگاه پاییزه حضور دارند در صورت که مردم هرگونه شکایت در خصوص گران فروشی، کم فروشی و... داشتند می‌توانند اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

 

 

انتهای پیام/د

نمایشگاه پاییزه در پارک شاهد برپا می‌شود

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.