معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: ۷۰ درصد دارو‌های مورد نیاز زائران اربعین تامین شده است‌.

علی حیدری معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارسال ۱۶۰ تن دارو به عراق اظهار کرد: ۷۰ درصد دارو‌های مورد نیاز زائران اربعین تهیه شده و ۳۰ درصد باقی مانده نیز در حال خریداری است.

او افزود: دارو‌ها در حال بسته بندی است و اواخر محرم به کشور عراق ارسال خواهد شد.

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اینکه برای تامین دارو‌ها با مشکل خاصی رو به رو نبودیم گفت: دارو‌ها توسط سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تامین شده است و ما با مشکل خاصی رو به رو نبوده ایم.


بیشتر بخوانید: حج امسال کمبود دارو نداشت/ ارسال ۱۶۰ تن دارو به عراق برای اربعین ۹۸


حیدری با بیان حضور تیم آکادمیک طب سنتی جمعیت هلال احمر در مسیر پیاده روی اربعین بیان کرد: این تیم که پارسال تیر به زائران خدمات ارائه می‌داد شامل پزشک متخصص طب سنتی و ماساژور خدماتی در حیطه طب سنتی به زائران است.

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: یکی از بیماری‌های شایع در مسیر اربعین، درد‌های مفاصل، اسکلتی و عضلانی همچنین درد‌هایی است که در طول مسیر اربعین مشکلاتی را برای زائران به وجود می‌آورد.

حیدری تاکید کرد: توصیه ما به زائران این است که سفر خود را کوتاه کنند، زیرا هر چه سفر کوتاه‌تر شود امکان مبتلا به بیماری کمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
اگر کسی متادون مصرف کنه چطور میتونه به صورت قانونی همراه خودش ببره چه مجوزهایی رو باید بگیره لطفا راهنمایی کنید دوستان
آخرین اخبار