رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام بیش از ۱۲ هزار ماموریت در طرح امداد و نجات تابستان جمعیت هلال احمر خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ماموریت‌های امداد و نجات در طرح ملی تابستان از تاریخ ۳۱ خرداد اظهار کرد: تا به امروز ۱۲ هزار و ۲۱۵ مورد ماموریت امداد و نجات صورت گرفته است که ۴۹ درصد حوادث ترافیکی، ۵ درصد سوانح ساحلی و ۵ درصد حوادث کوهستان بوده است.

او در ادامه بیان کرد: در این مدت به ۳۷ هزار و ۵۳۶ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به نجات ۱۰ هزار و ۲۰۹ نفر در این طرح، افزود: ۶ هزار و ۷۹۰ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۳ هزار و ۲۸۳ نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

او با بیان اسکان ۶ هزار و ۳۱۳ نفر گفت: هزار و ۳۷ مورد عملیات نجات فنی صورت گرفته است، ادامه داد:  هزار و ۳۲۵ مصدوم از سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

سلیمی درباره طرح امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر بیان کرد: از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه در استان‌های گلستان، گیلان و مازندران ۸ هزار و ۵۶۲ نفر آسیب دیدند.


بیشتر بخوانید: انجام بیش از ۱۰ هزار ماموریت در طرح ملی تابستان جمعیت هلال احمر


رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: هزار و ۴۰۴ نفر توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند که ۱۳۵۲ نفر استان مازندران، ۴۳ نفر استان گیلان و ۹ نفر استان گلستان بوده است.

سلیمی مطرح کرد: ۱۱۰ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۷ هزار و ۴۸ نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات درخصوص عملیات امداد و نجات طی سه روز گذشته گفت: طی ۷۲ ساعت اخیر ۴۵۸ مورد ماموریت انجام شده است.

او افزود: در این مدت به هزار و ۱۱۹ نفر امدادرسانی شد و ۳۲۹ نفر از مرگ نجات یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت:  ۲۵۰ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۶۴۰ نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند‌.

او بیان کرد: ۲۷ مورد عملیات رهاسازی انجام شد و ۳۱ مصدوم از سوانح ترافیکی نجات یافتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار