مدیرکل دارایی استان کرمان گفت: ذیحسابان ما در دستگاه‌های دولتی ماموریت سازمانی دارند و متعلق به آن سازمان هستند و بایستی با تمام وجود خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در نشست با شیخ اسدی مدیرکل دارایی استان کرمان با تسلیت ایام عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین، ضمن قدر دانی ازهمکاری و حمایت‌های دارایی، خواستار ادامه همکاری‌ها در راستای خدمت به جامعه بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان شد.

واعظی نژاد با اشاره به بروز اشتباهات ناخواسته و اتفاقی، هشدار‌ها و راهنمایی‌های نیرو‌های اداره کل امور دارایی و مالیاتی را کمک کننده دانست و تصریح کرد: برای اینکه ماموریت‌ها و سیاست‌های سازمانی در مسیر اصولی خود حرکت کند، عاملین ذیحساب می‌توانند کمک کنند و حتی از انحرافات ناخواسته و سهوی نیز پیشگیری و جلوگیری می‌شود.

او، اداره کل دارایی را یک دستگاه راهنما و کمک کننده عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت کار حوزه مالی و اجرای ضوابط و مقررات بر اساس قوانین و بخشنامه‌های اجرایی ضروری است فردی متخصص و کاربلد در حوزه مالی راهنمایی و کمک لازم را به دستگاه مربوطه انجام دهد.

شیخ اسدی مدیرکل دارایی استان کرمان دراین جلسه، با اشاره به اینکه خدمت به مردم و شهر اگر خدایی باشد، هیچ گزندی به مدیران و‌مسئولان نمی‌رساند، گفت: کار باید خالصانه و به نیت خدمت و کمک به مردم باشد.

او افزود: اداره کل دارایی به عنوان یک دستگاه نظارتی علاوه اینکه با دستگاه‌های دیگر دوستی‌ها و برادری دارد و در قالب این دوستی و مودت فارغ از بحث ضوابط و مقررات توانسته امورات مالی را به بهترین شکل ممکن در دستگاه‌های استان به جلو ببرد.

مدیرکل دارایی استان کرمان در خصوص حضور عاملین ذیحسابی در دستگاه‌های استان، گفت: ذیحسابان ما در دستگاه‌های دولتی ماموریت سازمانی دارند و متعلق به آن سازمان هستند و بایستی با تمام وجود خدمت کنند که تا کنون به همین گونه بوده و این مسیر خدمت ادامه خواهد داشت.

شیخ اسدی تصریح کرد: دامنه مسائل مالی بسیار گسترده و حساس است و بایستی همکاری‌ها بیش از پیش صورت بگیرد و بحث‌های مشارکتی و تبادل نظر برای انجام بهتر امور در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به همکاری با دستگاه‌های دیگر در چهارچوب ضوابط و قوانین گفت: حتی عملکرد دستگاه‌های نظارتی مثل اداره کل دارایی نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ی

ذیحسابان  در دستگاه های دولتی کرمان کمک کننده هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار