مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از پایان بخشیدن به مدارس خشت و گلی تا اول مهر ماه ۹۸ در سراسر استان کرمان خبر داد.

خداحافظ مدارس خشت وگلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان، امروز در گردهمایی دو روزه مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در شهرستان رابر گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تا اول مهر ماه ۹۸، تمامی مدارس خشت و گلی در استان کرمان برچیده خواهد شد.

او با بیان اینکه در استان کرمان ۸۰ کلاس درس خشت و گلی وجود دارد، افزود: اول مهر ماه ۹۸ جشن پایان مدارس خشت و گلی در استان کرمان برگزار خواهد شد.

واعظی نژاد به اجرای طرح جمع آوری بخاری‌های نفتی در مدارس و استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس سراسر استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا بیش از ۴۵۰ پروژه شروع به کار کرده است که در اول مهرماه۹۸، ۵۴ پروژه تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، عنوان کرد: در سال ۹۸ خیرین مدرسه ساز در استان کرمان ۲۸ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال تعهد کرده اند.

 واعظی نژاد تکریم خیرین مدرسه‌ساز را لازم و ضروری دانست وگفت: مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق مجامع خیرین مدرسه‌ساز را در شهرستان‌ها و مناطق خود را فعال کنند و از ظرفیت‌های عظیم سیاره زمین در راستای توسعه عدالت آموزشی و کمک به آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی استفاده کنند.

انتهای خبر/ح

برچیده شدن مدارس خشت و گلی کرمان تا اول مهر

برچسب ها: مدرسه ، خشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار