سارقانی که تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی یک دانشگاه را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

سارق اموال دانشگاهی در تهران دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: عصر روز چهارشنبه گذشته خبری در خصوص سرقت اموال یک دانشگاه در تهران به این پایگاه ارجاع شد که با توجه به دستور مرجع قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری سارقان، موضوع در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات میدانی برای پیدا کردن سرنخی از سارقان آغاز شد.

او افزود: با توجه به اینکه اموال مسروقه شامل تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال بود، بررسی‌های تخصصی و دقیق‌تر در دستور کار قرار گرفت که پس از اقدامات فنی و پلیسی سارقان شناسایی و تیم مجربی از مأموران این پایگاه به مخفیگاه آن‌ها در حوالی خیابان ظفر، اعزام و در نهایت تمامی سارقان که در قالب یک باند سه نفره متشکل از یک زن و ۲ مرد بود دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شدند.


بیشتر بخوانید: ماجرای سرقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مسیح دانشوری


رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، تصریح کرد: از مخفیگاه سارقان تعدادی دستگاه PCR، میکرو فیوژ، میکروسکوپ کلومپوس، هیتر ترمو بلاک و ترمو بلاکر، کشف شد که پس از صورت جلسه به نهاد حراست دانشگاه مذکور بازپس داده شد.

سرهنگ شاملو، بیان داشت: خودرو متهمان نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و پرونده متهمان و مرجع قضایی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاهی در تهران

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار