رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۹ دیدار مهم پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های آن در گروه سوم تیم‌ ملی فوتبال آلمان موفق شد از سد ایرلند شمالی صدرنشین با نتیجه ۲ بر صفر بگذرد و با ۱۲ امتیاز صدر جدول را تصاحب کند.

تیم ملی فوتبال هلند هم در دیگر دیدار این گروه با نتیجه ۴ بر صفر استونی را برد تا با ۹ امتیاز در همین گروه به رده سوم برسد و برای صعود امید زیادی پیدا کند.


بیشتر بخوانید: آلمان دقیقه ۹۰ فاتح نبرد جذاب با هلند شد/پیروزی بلژیک و لهستان مقابل حریفان


تیم‌های ملی فوتبال جمهوری آذربایجان و کرواسی هم در گروه پنجم نخستین بازی را برگزار کردند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا با این نتیجه کرواسی ۱۰ امتیازی شود و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی اسلواکی قرار بگیرد. تیم‌های ملی فوتبال اسلوواکی و مجارستان هم یکی از بازی‌های مهم این گروه را برگزار کردند که در پایان تیم مجارستان در خانه ۲ -۱ باخت تا حریفش یعنی اسلواک‌ها با آن‌ها در امتیاز ۹ برابر شوندو با توجه به بازی رو در رو جایگاه دومی را تصاحب کنند.


بیشتر بخوانید: رکوردشکنی کوالیارلا در تیم ملی ایتالیا


رقابت‌های گروه هفتم هم شاهد برگزاری ۲ دیدار میان تیم‌های ملی فوتبال لهستان – اتریش و لتونی – مقدونیه بود. لهستانی‌ها در این بازی خانگی با حریفشان به تساوی بدون گل دست یافتند، مقدونیه هم در بازی خارج از خانه اش ۲ -۱ برد تا شرایط نسبتا خوبی پیدا کند.

تیم‌های ملی فوتبال لهستان، اسلوواکی و اتریش در این گروه به ترتیب با ۱۳، ۱۰ و ۹ امتیاز در جایگاه اول تا سوم حضو دارند.

دیگر دیدار‌های امشب هم در گروه نهم پیگیری شد که در دو بازی پر گل آن تیم‌های بلژیک و قبرس مقابل اسکاتلند و سن مارینو با نتایج مشابه ۴ بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم ملی فوتبال روسیه هم در دیگر دیدار این گروه با قزاقستان بازی کرد و در پایان با نتیجه ۱ – ۰ به پیروزی رسید. تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و روسیه د این گروه با ۱۸ و ۱۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

دیگر بازی‌های رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید: پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار