رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب یکشنبه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌ها انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۸ دیدار در گروه‌های دوم، ششم و دهم پیگیری می‌شود، این رقابت‌ها در چند شب گذشته هم با برگزاری دیدار‌های مختلفی پیگیری شده است.  

گروه D

گرجستان - دانمارک (۲۰:۳۰)
سوئیس - جبل الطارق (۲۰:۳۰)

تیم ملی فوتبال ایرلند با ۱۱ امتیاز صدرنشین این گروه است، البته آن‌ها یک بازی هم بیشتر نسبت به سایر رقبایشان انجام داده اند، دانمارک پس از این تیم با ۸ امتیاز تیم دوم است و تیم‌های ملی فوتبال سوئیس، گرجستان و جبل الطارق با ۵، ۳ و ۰ امتیاز تیم‌های بعدی این جدول هستند. دانمارکی‌ها امشب بازی مهمی دارند، زیرا در صورت برد پر گل می‌توانند به صدر جدول برسند. سوئیس هم می‌تواند با پیروزی در این بازی خانگی جایگاه سومش را تثبیت کند و منتظر لغزش دیگر تیم‌ها باشد.  

سفر آتزوری به کشور هزار دریاچه/ کار آسان ماتادور‌ها در خانه

گروه F 

رومانی - مالت (۲۰:۳۰)
سوئد - نروژ (۲۳:۳۰)
اسپانیا - جزایر فارو (۲۳:۳۰) 

تیم ملی فوتبال اسپانیا با ۱۵ امتیاز صدر نشین است آن‌ها امشب بازی بسیار راحتی را پیش رو دارند و با برد در این بازی خانگی می‌توانند می‌توانند جمع امتیاز هایشان در ششمین بازی را به ۱۸ برسانند و عملا خیالشان بابت حضور در یورو راحت شود. سوئد و نروژ، اما بازی حساسی را پیش رو دارند، این دو کشور همسایه به ترتیب با ۱۰ و ۸ امتیاز تیم‌های دوم و سوم هستند و کسب ۳ امتیاز برای هر کدام از این دو تیم اهمیت زیادی دارد.  

رومانی و مالت هم با ۷ و ۳ امتیاز تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی هستند و پیروزی در بازی امشب می‌تواند هر کدام را به آینده امیدوار‌تر کند.  

گروه  J 

ارمنستان - بوسنی (۱۷:۳۰) 
فنلاند - ایتالیا (۲۳:۱۵) 
یونان - لیختن اشتاین (۲۳:۱۵) 

سفر آتزوری به کشور هزار دریاچه/ کار آسان ماتادور‌ها در خانه

ایتالیا مطابق انتظار در این گروه با ۱۵ امتیاز صدر نشین است، آن‌ها بازی سختی را پیش رو دارند و باید با تیم دوم گروهشان یعنی فنلاند که ۱۲ امتیاز هم دارد بازی کنند. برد در این بازی برای لاجوردی پوشان می‌تواند فاصله آن‌ها را با دیگر تیم‌ها بیشتر کند و باعث شود که آن‌ها با آسودگی بیشتری کار را دنبال کنند، اما برد برای کشور هزار دریاچه (لقب فنلاند) آن‌ها را با ایتالیایی‌ها هم امتیاز می‌کند و باعث می‌شود ادامه رقابت‌ها جذاب‌تر شود.  

تیم‌های ملی فوتبال بوسنی و ارمنستان هم که با ۷ و ۶ امتیاز تیم‌های سوم و چهارم هستند رقابت  جالبی پیش رو دارند و برد برای هر کدام از آن‌ها امیدشان را برای ادامه کار بیشتر می‌کند، جالب اینجاست که تساوی برای هیچ کدام خوب نیست، زیرا یونان بازی آسانی پیش رو دارد و با برد در بازیش می‌تواند ۷ امتیازی شود و به کروس بازگردد.  


بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی کوالیارلا در تیم ملی ایتالیا

آلمان دقیقه ۹۰ فاتح نبرد جذاب با هلند شد/پیروزی بلژیک و لهستان مقابل حریفان

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست


انتهای پیام / 

پیش بازی رقابت های انتخابی یورو ۲۰۲۰ ( جام ملت های اروپا ) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار