سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از آغاز عملیات تخریب یک مدرسه مستهلک و قدیمی در این ناحیه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه پیگیری‌های فراوانی برای جذب مساعت خیرین مدرسه ساز صورت گرفته، گفت: امروز نماینده یکی از خیرین بزرگ مدرسه ساز کشور به منظور بررسی وضعیت یکی از مدارس تحت پوشش این ناحیه که قرار است تخریب و عملیات بازسازی در آن انجام شود، بازدید کرد.

او با بیان اینکه بسیاری از مدارس این ناحیه قدیمی و مستهلک هستند و باید برای بازسازی آن‌ها به صورت جدی اقدام کرد، افزود: در بیش از ۱۱ مدرسه در طول پروژه مهر تعمیرات جزئی انجام شده است.

نیسی گمراوی با بیان اینکه بزودی عملیات تخریب یکی مدرسه قدیمی و مستهلک آغاز می‌شود، بیان داشت: تمهیدات لازم به منظور جابجایی موقت دانش آموزان تا زمان ساخت این پروژه بزرگ اندیشیده شده است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با عنوان اینکه هماهنگی‌های نیز با بنیاد قلم چی به منظور تجهیز و احداث مدارس صورت گرفته است، تصریح کرد: چالش کمبود فضای آموزشی در این ناحیه تنها با مشارکت خیرین مدرسه ساز و مسئولان اداره کل نوسازی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/گ

احداث مدرسه مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.