مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:در پروژه مهر امسال ۹۳ درصد ثبت نامی داشتیم که طی آن ۳۱۴ هزار و ۱۷۷ نفر دانش‌آموز و ۲۵ هزار و ۷۳۳ معلم داریم و نیز ۳ هزار و ۸۸۸ مدرسه نیز به این منظور آماده شده است.

ثبت نام ۹۳ درصدی در پروژه مهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مجید یزدان پناه  با بیان اینکه پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و همچنین تجلی گاه مشارکت آگاهانه ملت و بسیج توان آموزش و پرورش برای ارائه خدماتی شایسته است گفت: این پروژه الگوی مؤثر برنامه‌ریزی برای بازگشایی به‌هنگام و مطلوب مدارس در روز اول مهر که روز ملی و نوروز دانش‌و آگاهی است.

یزدان پناه  بیان کرد: در پروژه مهر امسال ۹۳ درصد ثبت نامی داشتیم که طی آن ۳۱۴ هزار و ۱۷۷ نفر دانش‌آموز و ۲۵ هزار و ۷۳۳ معلم داریم و نیز ۳ هزار و ۸۸۸ مدرسه نیز به این منظور آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در این راستا انتظار می‌رود برنامه  قطع نشدن انشعاب آب، گاز و برق مدارس دارای بدهی در دستور کار قرار بگیرد شورا‌های اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌ها نسبت به رنگ آمیزی، پاکسازی، تعمیر و بهسازی آسفالت ورودی و پیاده رو‌های مدارس، ساماندهی دست فروش‌های اطراف مدارس، تجهیز مدارس به وسایل ورزشی  اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

بیش از ۳۱۴ هزار دانش‌آموز  در پروژه مهر ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.