بازیکنان ملی‌پوش نسبت به واگذاری زمین آکادمی تنیس استقلال بی‌تفاوت هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس، مجید شایسته سرپرست سابق فدراسیون، با حضور خانواده تنیس و اهالی رسانه از  مزایده زمین  آکادمی تنیس استقلال خبر داد و از این مورد به عنوان یک اتفاق خوب در این رشته ورزشی یاد کرد.


بیشتر بخوانید: شایسته: برخی‌ها مرا در تنیس نمی‌خواستند/ قرائتی مخالف حضور من در ورزش بود


این در حالی است که زمین آکادمی فعلا متعلق به فدراسیون تنیس بوده است و مسئولان این فدراسیون به دلیل هزینه‌های بالای اجاره بها قصد دارند تا آن را به مزایده عمومی بگذارند که در نهایت زمین آکادمی متعلق به بخش خصوصی شود. همچنین فدراسیون تنیس در این مزایده شرکت نکرده  و علت آن را درخواست رقم بالاتر برای خرید توسط بخش خصوصی عنوان شده است.  

با همه این تفاسیر، به مزایده گذاشتن زمین آکادمی تنیس استقلال چندان فرقی به حال تنیسور‌های ملی پوش نمی‌کند و به نظر می‌رسد از به مزایده گذاشتن این زمین نه خوشحالی خود را ابراز می‌کنند و نه درباره ناراحتی شان حرفی به میان می‌آورند، چرا که این بازیکنان تا امروز که این آکادمی متعلق به فدراسیون تینس بوده به غیر از تمرین‌های تیم ملی، باید برای استفاده از زمین و تمرینات شخصی شان به این آکادمی پول پرداخت می‌کردند و اگر درخواست تخفیفی داشتند باید از طرف فدراسیون تنیس نامه‌ای به آکادمی ارائه می‌کردند تا تمرینات را طی ساعاتی خاص و تعیین شده در این زمین دنبال کنند! همچنین گفته می‌شود تعداد دفعاتی که بازیکنان پا به این زمین تمرینی گذاشته اند کمتر از تعداد انگشتان یک دست بوده و تقریبا قید تمرینات را در این زمین زده اند.  

به نظر می‌رسد تنها خواسته بازیکنان ملی پوش و تنیسور‌های باسابقه کشورمان از مسئولان فدراسیون تنیس به ویژه احمد نامنی به عنوان سرپرست جدید، این است که اگر این زمین به مزایده هم گذاشته می‌شود، همکاری فدراسیون با بازیکنان برای استفاده از امکانات آکادمی بیشتر شده  تا با خیال راحت تری بتوانند در این زمین به تمرین بپردازند، چرا که این روز‌ها به نظر می‌رسد حضور بازیکنان در این آکادمی کمی به مشکل برخورده است و اکثریت بازیکنان ترجیح می‌دهند تا در زمین‌های دیگری تمرینات خود را دنبال کنند.  

حالا باید دید امروز در نهایت آکادمی تنیس استقلال به مزایده گذاشته می‌شود و یا باز هم مانند گذشته با برگزاری جلساتی پی در پی تنها بحث واگذاری آن میان خانواده تنیس مطرح می‌شود.


بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون تنیس مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار