حبیب عرب گفت : نقطه حادثه خیز در محور روستایی در جنوب شهرستان سمنان اصلاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب عرب  سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سمنان با اشاره به اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز تأثیر بسزایی در کاهش سوانح و حوادث جاده‌ای گفت : یکی از کارآمدترین روش‌های جلوگیری از تصادفات، بهسازی نقاط حادثه خیز در شبکه راه‌ها می‌باشد. از این رو رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان سمنان به عنوان یکی از سیاست‌ها و اهداف مهم از سوی تمامی همکاران این حوزه دنبال می‌گردد.

او  افزود: بر این اساس اصلاح واریانت محور رینگ روستا‌های جنوب سمنان محدوده روستای دلازیان به محمود آباد با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سمنان انجام شد.

عرب با اشاره به اینکه این نقاط درجلسات متعدد کارشناسی به عنوان نقاط پر تصادف شناسایی و بر اساس شاخص تصادفات هر نقطه اولویت‌بندی شده اند افزود: اصلاح این نقطه حادثه خیز با اصلاح قوس، زیر سازی، قیر پاشی و آستفاده از ۱۰۰ تن آسفالت ردمیکس همراه با نصب تابلو علائم، اجرای سرعت گیر و نصب چشم گربه‌ای انجام شده است.

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سمنان در پایان افزود: هر چند بهسازی برخی محور‌ها ضروری است و باید نسبت به آن اقدام جدی شود، اما، دقت و مراقبت رانندگان نیز نقش چشمگیری در کاهش تصادفات خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان سمنان ضروری است

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.