مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی رشادت‌ها و شایستگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است تا با برگزاری یادواره یادی از دلاوری و ایثارگری رزمندگان داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عبدالفتاح اهوازیان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره دو شهید محله مندرجان شهرستان چادگان که در مسجد جامع این محله برگزار شد اظهار داشت: دستاورد‌های امروز جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و رشادت‌های آنان هستیم که با فدا کردن جا خود آرامش را در کشور حاکم کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، افرود: شهدا بهترین و مناسب‌ترین الگو برای نسل جوان است تا زندگی آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا در برابر دشمنان آشنا شوند.

او تصریح کرد: آنچه در شرایط کنونی وظیفه آحاد مردم را دوچندان می‌کند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است که به برکت خون مطهر آنان در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

اهوازیان تأکید کرد: رزمندگان اسلام در ابتدای جنگ با امکانات اولیه جلوی عراقی‌ها ایستادند و به دشمنان اسلام و در رأس آن امریکا نشان دادند که با تکیه بر فرامین ولایت‌فقیه از وجب‌به‌وجب کشورشان دفاع خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه نصرت، عنوان کرد: یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی رشادت‌ها و شایستگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است تا با برگزاری یادواره یادی از دلاوری و ایثارگری رزمندگان داشته باشیم.

محمدمهدی ملیانی، فرمانده ناحیه مقاومت چادگان نیز در این مراسم بیان داشت:گردهمایی در یادواره شهدا موجب خواهد شد که دل‌های خود را در مجلس شهدا جلا دهیم و از شهدا یاد کنیم.

او تصریح کرد:انقلاب اسلامی ثمره خون جوانانی است که با نثار خون خود در دفاع از انقلاب نهال این انقلاب را آبیاری کردند و وظیفه ما حفاظت از دستاورد‌های این نظام است.

یادواره دو شهید محله مندرجان با حضور خانواده شهدا، مسؤولان ادارات، جانبازان، ایثارگران دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع مندرجان برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره دو شهید محله مندرجان شهرستان چادگان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.