تامین اجتماعی ۵۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی بدهکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: درآمد تامین اجتماعی ۸ هزار  و ۲۰۰ میلیارد تومان است، اما ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای مستمری و درمان پرداخت می‌شود که با کمبود‌هایی مواجه هستیم.

عباس نورمحمدی در واکنش به سخنان رئیس اتاق بازرگانی یاسوج مبنی بر برداشت تامین اجتماعی از حساب پیمانکاران در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی افزود: تاکنون از حساب هیچ پیمانکاری برداشت نشده است.

او با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ پرونده مربوط به دهه ۶۰ و ما قبل آن بدون تکلیف در تامین اجتماعی مانده است، گفت: در تلاش هستیم تکلیف این پرونده‌ها که مربوط به دهه ۶۰ و همچنین دهه ۵۰ است را مشخص کنیم.

نور محمدی با اشاره به بدهی ۵۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی گفت: ۵۰ میلیارد تومان فقط دانشگاه علوم پزشکی از تامین اجتماعی طلبکار است بنابراین تامین اجتماعی مجبور است هر چه سریع‌تر مطالبات خود از پیمانکاران را تعیین تکلیف کند.

در نشست روز پنجشنبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی جبار کیانی‌پور با انتقاد از تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مسدود شدن حساب پیمانکاران و برداشت از حساب آن‌ها اشاره کرده بود.

 انتهای پیام/غ

تاکنون از حساب هیچ پیمانکاری برداشت نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.