رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس گفت: از اوایل محرم بیش از ۱۶۰ موقوفه در طرح شمیم حسینی دراین شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حاجتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس گفت: امسال در این شهرستان همزمان با ایام عزای حسینی، بیش از ۱۶۰ موقوفه از محل نیات واقفین در طرح شمیم حسینی در حال اجرا است.

او افزود: در راستای اجرای نیات واقفین، مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به ۱۵ هیئت روستایی و شهرستانی برای اطعام عزاداران کمک شد.

حاجتی با اشاره به تعدادی از موقوفات شاخص شهرستان فردوس بیان کرد: موقوفه‌های میرعلی بیگ، میرزاکاظم وزیر (هیئت ابوالفضلی)، عنبری (هیئت موسی بن جعفر)، هیئت امام حسن مجتبی (ع) و هیئت طفلان مسلم بصورت شاخص در ماه محرم اجرا می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس اظهار کرد: مراسم روضه خوانی در محل امامزادگان سیدمحمد و سیدابراهیم فردوس،اعزام چهار روحانی مبلغ به روستاهای، مهوید، انارستانک، خانیک، افقو، ظهر و برپایی مجالس سوگواری از محل موقوفات از دیگر برنامه‌های در حال اقدام و اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس در پایان گفت: از محل موقوفات مرتبط، مراسم عزاداری و سوگواری در روز‌های هشتم، نهم و دهم محرم طبق روال هرساله اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

  کمک به ۱۵ هیئت روستایی و شهرستانی در فردوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.