عباسی رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی گفت: زمان شروع محدودیت های ترافیکی روز تاسوعا در بیرجند ساعت ۷ صبح است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی گفت: روز تاسوعا در بیرجند از ساعت ۷ صبح محدودیت ترافیکی در مسیر خیابان منتظری حدفاصل سه راه اسدی تا میدان شهدا، خیابان شهید کوشه‌ای، خیابان حکیم نزاری، میدان شهدا و خیابان دانشگاه (تقاطع فرعی) محدودیت تردد وجود خواهد داشت.

او در خصوص محدودیت تردد خود رو در شب تاسوعا افزود:تمامی مسیر‌های منتهی به مسجد عاشورا شامل سه راهی مصلی، سه راهی اسدی و خیابان شهید مطهری، میدان شهدا و خیابان شهید منتظری و خیابان انقلاب، خیابان عارفی و میدان امام حسین (ع) محدودیت در تردد خودرو در شب تاسوعا وجود خواهد داشت.

سرهنگ عباسی بیان کرد:در شب تاسوعا در تمامی مسیر‌های منتهی به مسجد امام حسین (ع) شامل بیست متری دوم شرقی، خیابان شهید تیمورپور، خیابان شهید نوربخش، خیابان مدرس حد فاصل ابوذر تا میدان سوم مدرس و خیابان پاسداران یک تا سه و میدان قدس محدودیت تردد وسایل نقلیه وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی در خصوص محدودیت های ترافیکی بیرجند در شب عاشورا بیان کرد:  تمامی مسیر‌های منتهی به دارالشفاء فاطمه الزهرا (س) و عاشوراخانه و کلیه مسیر‌های منتهی به مسجد امام حسین (ع) جزو محدودیت ترافیکی است و در این شب توقف در ضلع شرقی و غربی خیابان منتظری نیز ممنوع خواهد بود.

او در ادامه تصریح کرد:محدودیت‌های ترافیکی در روز عاشورا در بیرجند شامل خیابان ارتش، خیابان مدرس حدفاصل بیست متری دوم، میدان اول مدرس تا میدان ابوذر، خیابان شهدا تا میدان شهدا و خیابان شهید منتظری، خیابان طالقانی ۹، چهارراه انقلاب تا خیابان انقلاب و میدان امام حسین (ع)، خیابان حکیم نزاری تا میدان امام (ره) و خیابان جمهوری تا میدان امام حسین (ع) خواهد بود.

سرهنگ عباسی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در بعدازظهر تاسوعا در بیرجند اظهار کرد:مسیر شرق به غرب خیابان جمهوری حدفاصل میدان امام (ره) تا میدان امام حسین (ع) و بالعکس و همچنین از جنوب به شمال حدفاصل میدان شهدا تا خیابان شهید منتظری و سه راهی اسدی تا سه راهی مصلی و بالعکس و از میدان طالقانی تا سه راهی اسدی و خیابان فرزان از میدان موسی بن جعفر (ع) تاسه راهی مصلی است.

انتهای پیام/ ی

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز‌های تاسوعا و عاشورا در بیرجند

برچسب ها: پلیس راهور ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.