خلیل زاده: مابقی بدهی‌ها را تا چهارشنبه تسویه می‌کنیم/ بازیکنان مورد نظر استراماچونی با تایید هیئت مدیره و مدیرعامل جذب می‌شوندرئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تا چهارشنبه مابقی بدهی‌ها را پرداخت و پنج شنبه فدراسیون، نامه استقلال را به کنفدراسیون آسیا ارسال می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال ۳میلیارد و پانصد میلیون تا چهار میلیارد تومان بدهی دارد که نسبت به قراردادی که داشت در نهایت توانسته بخشی را حل کند. ‌انشاالله تا چهارشنبه مابقی بدهی ها را پرداخت می کنیم و پنج شنبه فدراسیون نامه استقلال را به کنفدراسیون آسیا ارسال خواهد کرد.

خلیل زاده بیان کرد: فکر کنم فرصت داریم تا چهارشنبه این موضوع را حل کنیم و  مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می شود.


بیشتر بخوانید: خلیل زاده: استراماچونی مورد حمایت مدیران استقلال است/ فتحی مدیرعامل باشگاه باقی خواهد ماند


رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در جریان پرداختی بدهی های سال گذشته نیستم اما امسال قلعه نویی و یکی، دو طلب کار دیگر هستند و فکر می کنم فرصت داریم مشکل را حل کنیم و اعتقاد دارم برای استقلال مشکلی پیش نخواهد آمد.

خلیل زاده اظهار کرد: تلاش می کنیم قیمت دوم حق الزحمه بازیکنان را پرداخت کنیم و با چشمی قرارداد بستیم و اگر استراماچونی بازیکن دیگری خواست با تایید هیئت مدیره و مدیر عامل جذب کنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات خلیل زاده درباره استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار