استاندار مازندران گفت: کمربندی شهر ساحلی محمودآباد با هزینه ۵۴۰ میلیارد ریال و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حاشیه بهره  برداری از کمربندی شهر ساحلی محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این کمربندی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

او افزود: اجرای این طرح به مسافت ۶.۵ کیلومتر بوده است و در مرحله اول حدود ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

حسین زادگان با بیان اینکه این طرح که در جاده شرقی محمودآباد قرار دارد، جاده هراز را به جاده کناره در مازندران متصل  می‌کند، گفت: با اجرای این طرح، ترافیک شهر‌های ساحلی از جمله محمودآباد را کاهش می‌یابد.

استاندار مازندران افزود: این جاده حدود ۱۲.۵ کیلومتر است و همزمان با بهره برداری کمربندی شرقی، عملیات ساخت کمربندی غربی محمود آباد با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال شروع شد.

او گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۹ کیلومتر راه روستایی هم بهره برداری شد.

حسین زادگان افزود: برای بهره برداری این راه‌های روستایی ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شد که به صورت نمادین راه روستایی بیجه‌کلا شهرستان بابل به طول ۳ کیلومتر بهره برداری شد.

انتهای پیام/ م

بازگشایی کمربندی شهر ساحلی محمودآباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۹:۳۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
باسلام
لطفاً یه پیگیری مجدد کنید، چون این کمربندی به ظاهر بهره برداری شد ولی تا این لحظه نه تکمیل شد و نه به صورت واقعی بهره برداری شده.