اسلامی گفت: برای ساخت پل کابلی جاده سوادکوه - تهران حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی برای پل کابلی جاده سوادکوه – تهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه شروع عملیات اجرایی پل کابلی جاده سوادکوه - تهران با اشاره به شروع عملیات اجرایی پل کابلی در این جاده گفت: با ساخت این پل بخش زیادی از گره کور ترافیکی برداشته می‌شود.

او افزود: برای ساخت پل کابلی جاده سوادکوه - تهران حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که تا ۳۰ ماه آینده به پایان می‌رسد.

اسلامی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۹ در قالب طرح اقدام ملی ۳ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور زیر پوشش آسفالت قرار می‌گیرد، گفت: در حال حاضر ۲ هزار کیلومتر از طرح آسفالت راه روستایی در کشور در دست اجرا است که امسال به پایان می‌رسد.

او افزود: مازندران در حوزه راه روستایی با محرومیت‌هایی مواجه است و در این طرح به مناطق محروم در استان‌های کشور از جمله مازندران توجه بیشتری می‌شود.


بیشتر بخوانید:۲۰ میلیون نفر از جمعیت شهری کشور در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سکونت دارند


وزیر راه و شهرسازی گفت: توجه به راه‌های اصلی مازندران به عنوان یکی از جاده‌های مورد توجه و بهره برداری مسافران و گردشگران و راه‌های پرترافیک کشور در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

اسلامی افزود: توسعه بندرامیرآباد از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است و با پیوستن ایران به سازمان اقتصادی اوراسیا، بندرامیرآباد یکی از گذرگاه‌های مهم در این توافق می‌تواند باشد.

او گفت: شبکه ریلی کشور به این بندر متصل شد و باید هر چه سریعتر اسکله رورو ریلی نیز تکمیل شود تا بتوانیم از همه ظرفیت این بندر استفاده کنیم.

بهره برداری ۲ تقاطع غیرهمسطح امسال در بابل

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بهره برداری طرح راه روستایی بیجی کلاً شهرستان بابل گفت: تا پایان سال سه پل ارتباطی و دو تقاطع غیرهمسطح در شهرستان بابل بهره برداری می‌شود.

او افزود: قرار است ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی تا آخر سال آسفالت شود که ۱۰۰ کیلومتر آن مربوط به مازندران است.

اسلامی گفت: یکی از برترین طرح‌های اجرایی امروز، ساخت پل سفید و کابلی مدرن در پل سفید است که گره ترافیکی منطقه را حل می‌کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار