مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از افزایش سرعت باد در منطقه از فردا تا روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،خندان رو مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت:  این پدیده در مناطق شرقی و طبس به سبب خیزش گرد و خاک همراه با کاهش دید خواهد بود.

او افزود: براساس پیش بینی‌های هواشناسی برای امروز و فردا جوی آرام و یکنواخت پیش بینی می‌شود.

خندان روبا بیان اینکه در مرز شرقی استان گاهی وزش تند و باد و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: همچنین امروز کاهش جزئی دمای هوا در استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فردا نیز به صورت موقت افزایش دو درجه‌ای دمای هوا را خواهیم داشت،تصریح کرد: از روز دوشنبهشاهد پدیده کاهش دما  خواهیم بود که تا پایان هفته ادامه دارد.

او  ادامه داد: از فردا تا روز سه شنبه ضمن افزایش سرعت باد در منطقه در برخی نقاط شرقی و منطقه طبس خیزش گرد و خاک، گاهی آسمان غبارآلود همراه با کاهش دید به ویژه در منطقه طبس قابل پیش بینی است.

خندان رو با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با حداقل دمای ۹ درجه بالای صفر سردترین شهر استان بوده است،گفت: دهسلم نهبندان نیز با بیشینه دمایی ۴۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان در این مدت بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اضافه کرد: تغییرات دمایی مرکز استان نیز در این مدت بین ۱۴ تا ۳۵ درجه سلسیوس متغیر بوده و امروز بیشینه دما در بیرجند به ۳۴ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/ ی

وزش باد و گرد و خاک در روز تاسوعا و عاشورای حسینی

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.