رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر از رئیس قوه قضاییه درخواست کرد تا شعبات ویژه‌ای در دادگستری برای حمایت از امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود.

درخواست حجت الاسلام و المسلمین صدیقی از رئیس دستگاه قضا/ اختصاص شعب ویژه حمایت از امر به معروف و نهی از منکربه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گردهمایی فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: خداوند وعده داده است که اسلام را جهانی کند و در این جهانی شدن همه ما مسئولیت داریم.

او افزود: چهار عمل ایمان، عمل صالح، روی آوردن به حق و صبر از سرکشی در جامعه جلوگیری می‌کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: لازمه متدین و تابع خدا بودن، گسترش حق و صبر در جامعه است و باید آن را جزء فرهنگ خود کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید با اعتقاد به میدان بیاییم و معصیت گناه را تحمل نکنیم، چراکه معالجه جامعه روش خاص خود را دارد.

او افزود: آمر به حق باید ابتدا خودش حق را شناسایی کند، در غیر این صورت به میدان نیاید، زیرا مانند کسی است که می‌خواست ابروی خود را درست کند که چشمش را آسیب زده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه هر بیماری طبیب ویژه‌ای دارد، گفت: هر کاری باید در جای خودش انجام شود.


بیشتر بخوانید: قاضی نباید حکمی غیر از آنچه که خداوند امر کرده را صادر کند/ دولت و دستگاه‌های اطلاعاتی مسئول حمایت از امر به معروف و نهی از منکر


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: باید با مفاسد به موقع برخورد کرد و نباید اجازه دهیم که فساد گسترش پیدا کند و بعد فریاد بزنیم که فساد وجود دارد.

او افزود: امر به معروف و نهی از منکر مانند تابلو‌های راهنما در خیابان‌ها هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: فساد در جامعه در حال رواج پیدا کردن است و مختص به یک شهر هم نیست. مردم هر جایی که رانت و آشنایی نداشته باشند، کارشان پیش نمی‌رود و حدود الهی کم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی از رئیس قوه قضاییه درخواست کرد تا شعبات ویژه‌ای در دادگستری برای حمایت از امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود.

انتهای پیام/

تأکید حجت الاسلام و المسلمین صدیقی بر ایجاد شعبات آمر به معروف و نهی از منکر

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
باسلام.
خدا خیرشون بده.نظر بسیار ارزشمندی دادند.واقعاً بودن یک پشتوانه حمایتی برای امربه معروف و نهی از منکر کننده ها توسط دستگاه قضا لازمه.
من از دیروز که متوجه شدم آمر به معروف همدانی و پدرشون وقتی به مامور کلانتری گفتند که پیگیری کنند و اون آقا غیر مستقیم گفته امر به معروف نکنید تا مثل اون اخوند بلا سرتون نیارن خیلی ناراحت شدم.
آخرین اخبار